Donderdag 23 mei kwamen de docenten verwachtingsvol aan bij winkelcentrum Massen in Wemperhardt, Luxemburg. Op het oog een doorsnee winkelcentrum, waar we in 24 uur onze gasten gingen laten zien wat deze plaats speciaal maakt.

Tom Kikkert nam ons op vrijdag mee in een inspirerend verhaal over identiteitsmarketing. We ontdekten verschillende ‘rollen’ van waaruit een merk onderneemt en hoe kleinere merken hiervan kunnen leren.

De identiteit van winkelcentrum Massen is in twee woorden samen te vatten: Gastvrij en ambachtelijk. Dit kwam vooral in de overdaad aan verrukkelijk eten tot uiting. 

Tegen de deelnemers willen we zeggen: Jullie hebben de dag een gouden rand gegeven! Wij hebben genoten van je aanwezigheid en hopelijk zien we je volgend jaar terug.

Volgend jaar zal de Storesafari plaatsvinden op 14 of 21 mei. Dit keer waarschijnlijk in…Nederland!

Logistieke Safari

Logistieke Safari

Op donderdag 16 mei 2019 waren we met een groep van 15 docenten op pad in het meest duurzame distributiecentrum van Europa. We werden ontvangen met een kop koffie en een stroopwafel van Lidl; met echte roomboter. De hoogste kwaliteit voor de laagste prijs is geen loze...

Lees meer
Experience bij Lidl

Experience bij Lidl

Op dinsdag 12 maart 2019 was de excellentieklas van het Drenthe college te gast bij het nieuwste distributiecentrum van Lidl in Oosterhout. Hier leerden zij alles over het ontstaan, de groei, de doelgroep en de marktpositie van Lidl. Ook voerden zij een...

Lees meer