Steeds meer ondernemers en retailers ontdekken het dreigende dillema: Hoe blijf ik relevant in een winkelstraat die leegloopt? Uitgeverij Sarphati lanceert een compleet businessmodel dat grip belooft op de toekomst: Circles of Retail.

Circles of Retail (CoR) is het meest complete businessmodel dat de gehele retail met al haar schakels omvat. Het is een wetenschappelijk onderbouwde tool die vat geeft aan alle trends en ontwikkelingen op het gebied van retail.

Michel Kregel, het brein achter CoR: ‘Ik daag retailers en ondernemers uit om aan de slag te gaan met de Circles van Retail. Dit praktische en beproefde model helpt hen om ook in te toekomst relevant te blijven.’

Het businessmodel is tot stand gekomen in samenwerking met Haagse Hogeschool Designerly Innovation, Universitat de Barcelona en Universität Regensburg, experts en mensen uit de praktijk.

CoR bestaat uit vier hoofdomeinen: het retaillandschap, de retailstrategie, het retailmanagement en het retailconcept. Ondernemers en retailers kunnen instappen op elke gewenste schakel, vanuit dit startpunt kunnen zij hun totaalconcept formuleren en een toekomstbestendig plan opstellen.

Bestel het boek op: https://sarphati-webshop.nl/product/5045/circles-of-retail