Steeds meer ondernemers en retailers ontdekken het dreigende dillema: Hoe blijf ik relevant in een winkelstraat die leegloopt? Uitgeverij Sarphati lanceert een compleet businessmodel dat grip belooft op de toekomst: Circles of Retail.

Circles of Retail (CoR) is het meest complete businessmodel dat de gehele retail met al haar schakels omvat. Het is een wetenschappelijk onderbouwde tool die vat geeft aan alle trends en ontwikkelingen op het gebied van retail.

Michel Kregel, het brein achter CoR: ‘Ik daag retailers en ondernemers uit om aan de slag te gaan met de Circles van Retail. Dit praktische en beproefde model helpt hen om ook in te toekomst relevant te blijven.’

Het businessmodel is tot stand gekomen in samenwerking met Haagse Hogeschool Designerly Innovation, Universitat de Barcelona en Universität Regensburg, experts en mensen uit de praktijk.

CoR bestaat uit vier hoofdomeinen: het retaillandschap, de retailstrategie, het retailmanagement en het retailconcept. Ondernemers en retailers kunnen instappen op elke gewenste schakel, vanuit dit startpunt kunnen zij hun totaalconcept formuleren en een toekomstbestendig plan opstellen.

Bestel het boek op: https://sarphati-webshop.nl/product/5045/circles-of-retail

Storesafari Luxemburg

Storesafari Luxemburg

Donderdag 23 mei kwamen de docenten verwachtingsvol aan bij winkelcentrum Massen in Wemperhardt, Luxemburg. Op het oog een doorsnee winkelcentrum, waar we in 24 uur onze gasten gingen laten zien wat deze plaats speciaal maakt. Tom Kikkert nam ons op vrijdag mee in een...

Lees meer
Logistieke Safari

Logistieke Safari

Op donderdag 16 mei 2019 waren we met een groep van 15 docenten op pad in het meest duurzame distributiecentrum van Europa. We werden ontvangen met een kop koffie en een stroopwafel van Lidl; met echte roomboter. De hoogste kwaliteit voor de laagste prijs is geen loze...

Lees meer